zahra

no comment

zahra

no comment

روزانه

امروز بعد از چند وقت اومدم اینجا.حوصله نوشتن دارم با یه عالمه حرف

این چند روز درگیر کلاس بودم.کلاسها هم که تموم شد باید چند جا سر میزدم.با یک سری آدم جدید آشنا شدم.آدمهای خوبی بودن...

آهان راستی اینو بگم...با دوستای قدیمی ارتباط داشتم.یکیشون دیدم و با ۲ تاشون تلفنی صحبت کردم و یکی دیگه هم آنلاین.دوست دبستان دبیرستان و آموزشگاه.

البته چند تا از بچه های قدیم را هم صرفن دیدم.


خلاصه این که کلی انرژی مثبت رسید و من همشون را پذیرا بودم.


و یه خبر دیگه:تمبل خانم از بعد از تعطیلات تشریف میبرن سر کار.یعنی سال جدید با یه سبک زندگی جدید...تغییرات خوشایندی به نظر میان.اما فکر کنم دیگه از پیاده روی های حال حاضر خبری نباشه چه تو نت چه تو خیابون

آهان راستی نتایج یکی از آزمونهام هم اومد...در کمال ناباوری قبول شده بودم...وای که چقدر چسبید...

الان خوشحالم که اینا رو نوشتم.هر وقت که ببینمشون انرژی این روزها دوباره برمیگرده.


۸۸ منتظرتم ..بیا

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد