zahra

no comment

zahra

no comment

عروسی عاطه جون

شنبه عروسی عاطه جونمه...عروس گلم مثل ماه میمونه...ذوقمندم  حسابی

در واقع عاطه اولین دوست دانشگاه منه

تو عروسی دوستای قدمیم را هم میبینم. بچه های کاردانی همه هستن بجز سوده، تنها نکته ای که دل آدم را یک دفعه خالی می کنه...

کلی با همین عروس خانم شیطونی می کردیم و سوده منطقی حرص می خورد...

همیشه خدا را شکر می کنم که آدمایی هستند که دلم واسشون تنگ شه.

خلاصه این که امروز کلی یاد قدیم کردم و خندیدم...

یادش بخیر

 


نظرات 2 + ارسال نظر
سلام دوشنبه 8 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 09:03 ق.ظ

سلام دوست عزیز
موضوع وبلاگ شما خیلی خوبه ولی سعی کنید قالبتون رو عوض کنید قالبهای جدید به سیستم وبلاگ دهی اضافه شده

منم یک وبلاگ دارم اگه دوست داشتین آنتی ویروستون رو بدون دردسر آپدیت کنید میتونید وبلاگ منو ببینید
www.nod32us.mihanblog.com

اگه اومدی یک نظر هم بده منم مثل شما انتقاد پذیر هستم

soudeh پنج‌شنبه 11 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 08:49 ق.ظ

yejoori khoondam ino fek kardam Soudeh marhoom shode :D cheghad delam mikhast shanbe shab manam unja pishe shoma ha boodam ,,,, jam o khali konid mese hamishe ,,, az inja baseye atefe koliii arezooye khoob mikonam , in 3vomin aroosi e doosti e ke nistam o miss mikonam :-|

قربونت برم هنوز شنبه نشده جای خالی تو حس میشه...
اومدی خودم عروسی می گیرم بیای!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد