zahra

no comment

zahra

no comment

سال نو

نمی دونم موضوع چیه،فقط می دونم که دیگه نمی خوام اینجا بنویسم.

اول با خودم گفتم بیام کلاً این صفحه را حذفش کنم...ولی مدام با خودم گفتم: الان نه، آخر هفته حتماً این کار را انجام خواهم داد....منتهی چند هفته گذشت و من دلم نیومد. تا این که تصمیم گرفتم که همین جوری رهاش کنم.

یه محیط جدید لازم دارم. یه جایی که از صفر شروعش کنم. با یک سبک جدید.

واسه سال نو یه جای جدید می خوام...اینجارو با همه خاطراتش رها می کنم.

کلی دوسش دارم...آدمایی که توش بودن وکلی کمکم کردن...

نمیدونم چرا یه دفه بغضم گرفت



همه چیز آرومه

اول یه نفس عمیققققق

سلام

این چند وقت دو تا آهنگ شنیدم که بی نظیره....به تمام معانی دوسشون دارم...اول دومیشو بگم؟ اگه هسمر جان بنده اینجا بودن می فرمودند که: خیر همون اولیشو بگو

اولیش که آهنگ الکی سیاوش ه...الکی الکی آدمو دیوونه خودش می‌کنه...تازه اصلنم الکی نیس، کلی هم راستکیه...حرفهای خودمونه با یه بیان خودمونی

دومیش هم این آهنگه همه چیز آرومه است. این یکی را کاملن اتفاقی شنیدم ولی خودمونیم این آهنگ چقدر آرومه...از ویدیوش خیلی خوشم نیومد...لوس بود یه کم...اما خود آهنگ بی نظیره.

خلاصه این که کلی ذوقمندیم که دوتا آهنگ پیدا شده که از ته ته دل منه....

یه چیزی بگم؟

می گم:

اینقد این چند وقته کم میام نت، الان احساس آدمیو دارم که به یه دوست قدیمی رسیده که می خواد تند تند براش حرف بزنه. اما کم کم باید برم. ایندفعه سعی می کنم زود بیام