zahra

no comment

zahra

no comment

تند تند باید رفت

نمیدونم چرا همه چیز داره تند تند پخش می شه!!!

همه چیز با تفکرات قبلی من فرق می کنه، ولی در جای خودش بی نقصه!

آقا من یه سوال دارم...ما همیشه واسه زندگیمون برنامه ریزی می کنیم و یه سری اهداف واسش تعیین می کنیم. واسه رسیدن به اون اهداف یک سری معیار هم می زاریم. اما یک دفعه همه چیز تغییر می کنه!!!

آخه واسه ی چی!!! من طفلک کلی از این ذهن کوچیکم کار کشیده بودم...

نظرات 3 + ارسال نظر
سجاد ام ال بی کی سه‌شنبه 17 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 12:07 ق.ظ http://MLBK.33ir.com

جونم....اسیرم.... مسیرم.... بمیرمو.... اسیرمو.... مسیرمو.....

جونم اسیرم میدونم مسیرمو میدونم مسیرمو میتونم بمیرمو میدونم کمیننو تا خونم بشیننو بگیرن عقیدمو سرزمینمو...............................

مردم دل بد تنگ/عقدم هشت سال جنگ
قصم فلسطینی با سنگ/وصیت ناممه آهنگ

تصویر زندست حرفم باز/مخملی تر از فیلم مخملباف
محرم راز چند سرباز/کوچه هامون بدتر از کربوبلاس


خداوندا مردنی عطا کن که بر بیهودگی اش سوگوار نباشم

برای اینکه هر کس آنچنان میمیرد که زندگی میکند...

محبوبه یکشنبه 22 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 01:08 ق.ظ http://www.sshana64.blogfa.com

سلام زهراجان
بیا آخرین پستمو ببین.دارم در وبلاگمو تخته میکنم.
خداحافظ دوست خوبم.

سلام محبوبه عزیزم.چی شده خانم؟ من چند وقت نبودم الان تازه اومدم و سر زدم....ولی بلاگت بسته بود!!!!!

jalil جمعه 3 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 11:55 ق.ظ http://romnation.blogsky.com

سلام دست من
از وبلاگت دیدن کردم وبلاگ خوبی داری
اگه تمایل به تبادل لینک داری منو با عنوان بازهای توپ اضافه کن بعد به من خبر بده تا شما رو با هر عنوانی که دوست داری اضافه کنم
با تشکر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد