zahra

no comment

zahra

no comment

سال نو

نمی دونم موضوع چیه،فقط می دونم که دیگه نمی خوام اینجا بنویسم.

اول با خودم گفتم بیام کلاً این صفحه را حذفش کنم...ولی مدام با خودم گفتم: الان نه، آخر هفته حتماً این کار را انجام خواهم داد....منتهی چند هفته گذشت و من دلم نیومد. تا این که تصمیم گرفتم که همین جوری رهاش کنم.

یه محیط جدید لازم دارم. یه جایی که از صفر شروعش کنم. با یک سبک جدید.

واسه سال نو یه جای جدید می خوام...اینجارو با همه خاطراتش رها می کنم.

کلی دوسش دارم...آدمایی که توش بودن وکلی کمکم کردن...

نمیدونم چرا یه دفه بغضم گرفت



نظرات 1 + ارسال نظر
ایرج پنج‌شنبه 27 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 08:54 ب.ظ http://eiraj.blogsky.com

سلام
همین که وارد وبلاگت شدم حس کردم که شما هم مثل من دلتنگی
من تازه وبلاگ درست کردم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد