zahra

no comment

zahra

no comment

خون بها، مهریه، ارثیه و ...همش پوله

تو کلاس زبان یه همکلاسی دارم از دیار مردان آنجلس

اصلاْ بنیانگذاره lady is first این آقا بوده...

(آهان این وسط یادم اومد که جلسه اول موقع خروج از کلاس صبر کرد من رد شم و این جمله را گفت...الله اکبر از این مردم)

داشتم می گفتم:

اون روز سر کلاس بحث تساوی حقوق بین خانمها و آقایان در اسلام شد...منم که دلم خون...

خلاصه این جنتل من یک سری ایده داشت که اگه بشنوین روتون به دیوار میشه...مثلاً این که خیلی از خانمها دوست دارن که تحت سلطه آقایان باشن( میگین دروغ میگه؟ واااا پس من چیم اینجا)

یا اینکه قدرت ویژگی تحفه ای مثل اونه و این قدرت شامل قدرت ذهنی، فیزیکی و مادی است( دور از جون یاد...) و زیبایی ویژگی سیندرلاهایی مثل من...

من داغ کردم و گفتم که یعنی شما حاضرین همسرتون تمبل و خنگ باشه و صرفاً زیبا باشه( از خانمش معذرت می خوام...متاهله این آقا)

این جلسه باید در ارتباط با مشکلات حرف میزدیم که من نماینده گروه شدم که برم حرف بزنم...

کلی مطلب گفتم تا به این نتیجه رسیدم که همه مشکلات از این چرک کف دست حاصل شده.

اینجا بود که جنتل من عزیز قاطی کرد و گفت که خانمها همشون همینن!!!!!

نمیدونین من چه حالی داشتم...ولی بعد که همه با من هم عقیده شدن و من خوشحال سیت دان نمودم...

(حیف که متاهله وگرنه کیس مناسبیه)

آقا نو کنفرانسشون کلی مشکلات بشریت را آنالیز کردند و در آخر گفتند که تا با خانمها زندگی می کنید( رو به من):

money..honey...funny

خلاصه فکر کنم تو وبلاگش راجع به مادر فولاد زره پول دوست که چون زیبا نیست، هیچ مرد قدرتمندی با اون ازدواج نکرده و اون همچنان دم از حقوق زنان میزنه،  مطلب نوشته


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد