zahra

no comment

zahra

no comment

تند تند باید رفت

نمیدونم چرا همه چیز داره تند تند پخش می شه!!!

همه چیز با تفکرات قبلی من فرق می کنه، ولی در جای خودش بی نقصه!

آقا من یه سوال دارم...ما همیشه واسه زندگیمون برنامه ریزی می کنیم و یه سری اهداف واسش تعیین می کنیم. واسه رسیدن به اون اهداف یک سری معیار هم می زاریم. اما یک دفعه همه چیز تغییر می کنه!!!

آخه واسه ی چی!!! من طفلک کلی از این ذهن کوچیکم کار کشیده بودم...

اگه کوسه ها آدم بودند

:دختر کوچولوی صاحبخانه از آقای ” کی ” پرسید

اگر کوسه ها آدم بودند با ماهی های کوچولو مهربانتر میشدند؟

آقای کی گفت : البته ! اگر کوسه ها آدم بودند

توی دریا برای ماهیها جعبه های محکمی میساختند

همه جور خوراکی توی آن میگذاشتند

مواظب بودند که همیشه پر آب باشد

ادامه مطلب ...

تقدیم به خودم

 بانوی شهریور و شعر ، قشنگِ تابستون ِ داغ
خورشید لحظه های من ، تو کوچه های بی چراغ
شاپرک ِ باغ ِ غزل ، زنبورک شهد و عسل
بذار که از باغ چشات ، گل بچینم بغل بغل
آهوی چشمای سیاه ، ای گل محبوبه ی شب
نگاه این غریبه رّ قابل دونستی چه عجب !
بانوی شهریور و شعر ، رو دست سرد من بخواب
موهاتّ از رو صورتت ، کنار بده بهم بتاب
ب
شین کنار دست من ، تا دل بدیم دل ببازیم
با حرفای خوب و قشنگ ، یه عشق تازه بسازیم
دست بندازیم گردن هم ، آتیش بگیریم دوتایی
با بوسه آهنگ بسازیم ، برای شعر لالایی
نفسامونو رج کنیم ، چشمامون خواب ببره
سر بذاریم رو دست هم ، حالا که دیگه سحره
خروس خون صبح که رسید ، پنجره ها رُ وا کنیم
دس بکشیم به شیشه ها ، زندگی رُ صدا کنیم


تولدت مبارک، شایا تجلی

تولدم مبااااااارک

مبارک

مبارک

تولدم مبارک

هنوز شمع واسم روشن نکردن که فوت کنم

برخلاف پارسال، امسال کلی ذوقمندم...کلی دوست خوب که همشون راس 12 شب بهم تبریک گفتن..خونواده نازم که مثل همیشه کنارم بودن...بوس بوس مسی به همه


یادداشت

انقد خوشم میاد که میتونم منطقی عمل کنم!!!

البته این جمله را همیشه وقتی می‌گم که احساسی داغونم


****

انقد تو زندگی با کامپیوتر کار می‌کنیم که خودمون هم شبیهش شدیم:

آدمارو Delete می کنیم،

حافظه مونو Format می کنیم...

وقتی احساس دلبستگی می کنیم می گیم این فقط یه Trojanهست و منم که آنتی ویروسم Upهست الحمدالله...

نمیدونم آخرش به کجا ختم میشه ولی فعلاً از این شرایط راضیم

Qixi Festival

Qixi Festival, also known as Magpie, Festival, falls on the seventh day of the seventh lunar month on the Chines calender; thus its name.. It is sometimes called Chinese Valentine's day in recent years.

Young girls traditionally demonstrate their domestic arts, especially melon carving, on this day and make wishes for a good husband. It is also known by the following names:

  • The Festival to Plead for Skills
  • The Seventh Sister's Birthday
  • The Night of Skills

In 2009, this festival is coming on August 26.

chiness valentine's day

26 آگوست (یعنی همین امروز)  تو چین و کره و ژاپن، روز ولنتاینه. نگید به ما چه!! آخه تقویم ما که یک کامبنیشن از غم ملل مختلفه...پس حداقل تو شادی ها هم شاد باشیم دیگه...


Happy Chiness Valentine's day

اونایی که مثل خودم دنبال بهونه واسه جشن و تبریک و این حرفها هستند، سوژه دارن الان.

داستان این روز را تو پست بعدی میزارم...

بازگشت شکوهمندانه زهرا به نت

* چند وقتی بود که نبودم نت...حال و حسش نبود و دلیلی هم واسه اومدنش. امشب هم یه توفیق اجباری نصیبم شد . در واقع باید آنتی ویروسم را آپ کنم. 


**اما نیومدنم به معنی حرفی نداشتن نیست، بر عکس این چند وقته کلی اتفاق خوب و بد افتاده ولی مجال برای بازگو کردنشون نیس.


***دوره زمونه،  زمونه تغییر شده، همه چیز و همه کس دارن عوض میشن. مثل این جمله طپش، این روزها همه تغییر میکنند، شما چطور...

خلاصه این که منم کلی تغییر کردم و بحمد الله راضی هستم.