zahra

no comment

zahra

no comment

نمی دونم اتفاق بعدی چیه؟!

کشتار دسته جمعی دفعه بعد به چه شکل اتفاق می‌افته؟!

این بار کدوم گروه قربانی خواهند شد؟!

کدوم خانواده قراره عزیزشون را از دست بدن؟!

ایستگاه آخر کجاست...

نظرات 1 + ارسال نظر
انوش جمعه 26 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 09:27 ب.ظ http://anoosh-metal.blogsky.com/

به نظر من که ایستگاه آخر وجود نداره و همیشه ادامه داره حداقل به مدت خیلی خیلی زیاد
در مورد صلاح هم باید بگم که اگه قراره خدا برای ما تصمیم بگیره که دیگه جهنم و بهشت معنی نداره
من آپم تونستی یه سر بزن
مرسی

سلام انوش عزیز.
آره متاسفانه همینطوره.
ولی انوش من به صلاح اعتقاد دارم...میدونی حس می‌کنم که همیشه مواظبمونه و درست اونجایی که من حس کردم تنها شدم و همه چیز را باختم...یک اتفاق خوب منتظرم بوده یا اینکه با گذشت زمان فهمیدم که اون اتفاق به شکل بدتری هم می‌تونست اتفاق بیافته...
امیدوارم که همیشه همون چیزی که صلاحت هست اتفاق بیفته...چه بهش معتقد باشی و منتظرش باشی چه اینکه بگی ای بابا این حرفا کدومه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد