zahra

no comment

zahra

no comment

chiness valentine's day

26 آگوست (یعنی همین امروز)  تو چین و کره و ژاپن، روز ولنتاینه. نگید به ما چه!! آخه تقویم ما که یک کامبنیشن از غم ملل مختلفه...پس حداقل تو شادی ها هم شاد باشیم دیگه...


Happy Chiness Valentine's day

اونایی که مثل خودم دنبال بهونه واسه جشن و تبریک و این حرفها هستند، سوژه دارن الان.

داستان این روز را تو پست بعدی میزارم...

نظرات 2 + ارسال نظر
محبوبه چهارشنبه 4 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 01:35 ب.ظ http://www.sshana64.blogfa.com

سلام زهرا خوبی عزیزم؟
واقعا حرفت به جا بود غم و غصه ی ممالک دنیا رو میخوریم لااقل تو شادیهاشون که شریک باشیم هر چند شبهای شاد اونها با شبهای کسالت بار ما زمین تا آسمون فرق داره
ممنون از لطفت و مهربانیت.

سربازان سایبری احمدی نزاد چهارشنبه 11 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 02:38 ق.ظ http://khook-mosavi.persianblog.ir/

سبز سبزم تیشه دارم

من یه خورده شیشه دارم

کار من هی چیزه چیز است

در حماقت پیشه دارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد