zahra

no comment

zahra

no comment

تغییر

باید تغییر کرد

واسه تغییر سختی زیاده...اما توانایی های من هم زیاده...قبلاً اثبات کردم.

من میدونم که می تونم تغییر خواهم کرد...

حتی اگر این تغییر به سختی فصل عوض کردن باشه، زمستون را تحمل می کنم.

یا حتی سخت تر...مردن یک نفر و تولد یک آدم تازه..

ارزش یک تولد تازه، تجربه کردن مرگه یک آدم کهنه اگه باشه، باید بپردازم...

یک آدم نو میشم...

یک آدمی که مموریش فرمت شده ولی فرمت نه...یک سری بد سکتور هست که باید رفع شه...

از الان به خودم قول میدم که دیگه اثری ازشون نباشه

نظرات 1 + ارسال نظر
الهام یکشنبه 31 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 07:44 ب.ظ http://shamevojood.blogsky.com/

سلام
خوب که ادم تغییر کنه ولی به خاطر خودش نه دیگران ولی در بعضضی مواقع تغییر به ضرر ما میشه نه به نفعمون.
موفق باشید.
منتظر حضور سبزتون هستم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد