zahra

no comment

zahra

no comment

خدا حفظت کنه عشقم

سلام سلام سلام

سلام به روزهایی که بیشتر وقتم اینجا می‌‌گذشت. کلی روز خوب با یه عالم خاطرات خوب...بلاخره بعد از چند وقت اومدم اینجا یه سری بزنم و برم که این آهنگ حوشگل شهرام صولتی یادم اومد. این آهنگه خوگشل شده آهنگه من و آگایی و از اونجا که ما بی شباهت به مارکوپولو نیستیم، این آهنگو مدام تو راه گوش میدیم. کلی دوسش دارم.میزارمش اینجا:


از این بهتر نمی شه بود
چه با هم خوب و یک رنگیم
اگر هر لحظه می خوامت
بذارش پای دلتنگی
تویی چشم و چراغ من
تویی آروم جون من
رفیق خنده و گریه
شریک آب و نون من

خدا حفظت کنه عشقم
خدا حفظت کنه جونم
جدا از هم نمی شه موند
نه می تونی نه می تونم
خدا حفظت کنه عشقم
برای باقی عمرم
دعا کن تا خدا ما رو
نگه داره برای هم

یه عالم آرزو داری
یکی از آرزوهاتم
برام با ارزشه خیلی
اگر گاهی تو رویاتم
تحمل می کنم مرگو
به شرطی که تو هم باشی
دلم می خواد که روز و شب
فقط پیش خودم باشی

بگو آینده مال ماست
به حرفت شک نمی یارم
بگو بین خودم با تو
دیگه فرقی نمی ذارم

خدا حفظت کنه عشقم
خدا حفظت کنه جونم
جدا از هم نمی شه موند
نه می تونی نه می تونم
خدا حفظت کنه عشقم
برای باقی عمرم
دعا کن تا خدا ما رو
نگه داره برای هم

به دلیل مشغلات زندگی متاهلی....این مکان فعلاْ تعطیل می باشد.