zahra

no comment

zahra

no comment

somebody's me





You, do you remember me?

,تو،من را یادت میاد؟


Like, I remember you?

اونجوری که من تو را به یاد دارم؟


Do you spend your life, going back in your mind to that time?,


زندگیت را با بر گردوندن ذهنت به اون زمان میگذرونی


Cause I, I walk the streets alone,


چون من،من خیابانها را به تنهایی قدم میزنم


I hate being on my own, and everyone can see that,


من از تنها بودن متنفرم و هر کسی میتونه این را بفهمه


I really fell, and I'm going through hell.
من واقعاً سقوط کردم ،و دارم از جهنم عبور میکنم
Thinking about you with somebody else.

 فکر میکنم که تو با کسی دیگه ای هستی


Somebody wants you,


یک نفر تو را میخواد


Somebody needs you.

یک نفر به تو نیاز داره


Somebody dreams about you every single night.

یک نفر هر شب رویای تو را داره


Somebody cant breathe, without you its lonely.


یک نفر نمی تونه نفس بکشه،بدون تو تنهاست


Somebody hopes that one day you will see, that somebody's me.


یک نفر امیدوارم که یک روز تو بفهمی که یک نفر منم


That somebody's me. yeaa...


یک نفر منم



How, how did we go wrong?


چطور،ما چطور اشتباه کردیم؟


It was so good, and now its gone,


خیلی خوب بود،ولی الان تموم شده


And i pray at night, that our passing will cross

.

 و من شب دعا میکنم که مسیرمون به هم بیفته


What we had, isn't lost.


چیزی که ما داشتیم،از دست نرفته


Cause you are always driving in my thoughts..

چراکه تو همیشه از افکارم عبور میکنی


Somebody wants you,


یک نفر تو را میخواد


Somebody needs you.


یک نفر به تو نیاز داره


Somebody dreams about you every single night.


یک نفر هر شب رویای تو را داره


Somebody cant breathe, without you its lonely.


 یک نفر نمی تونه نفس بکشه،بدون تو تنهاست


Somebody hopes that one day you will see, that somebody's me.


 یک نفر امیدوارم که یک روز تو بفهمی که یک نفر منم


That somebody's me. Oh yeah...


 یک نفر منم


You will always be in my life, even if im not in your life.


تو همیشه تو زندگی من هستی،حتی اگه من تو زندگی تو نیستم


Cause you're in my memory...


چون تو  توی حافظه ی منی


You, will you remember me?...


تو،من را به یاد خواهی آورد؟


And before you set me free, oh listen please...


و قبل از اینکه تنهام بزاری، گوش کن لطفاً


Somebody wants you,


 یک نفر تو را میخواد


Somebody needs you.


 یک نفر به تو نیاز داره


Somebody dreams about you every single night.


 یک نفر هر شب رویای تو را داره


Somebody cant breathe, without you its lonely.


 یک نفر نمی تونه نفس بکشه،بدون تو تنهاست


Somebody hopes that one day you will see, that somebody's me.


 یک نفر امیدوارم که یک روز تو بفهمی که یک نفر منم


That somebody's me.


 که یک نفر منم


Somebody's me...

 یک نفر منم


Somebody's me...


 یک نفر منم


Oh yeah...

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد