zahra

no comment

zahra

no comment

واسه دلتنگی های خودم...


دلم برای کسی تنگ است که آفتاب صداقت را

به میهامانی گلهای باغ می آورد
و گیسوان بلندش را به بادها می داد
و دستهای سپیدش را به آب می بخشید
دلم برای کسی تنگ است
که چشمهای قشنگش را
به عمق آبی دریای واژگون می دوخت
و شعرهای خوشی چون پرنده ها می خواند
دلم برای کسی تنگ است
که همچو کودک معصومی
دلش برای دلم می سوخت
و مهربانی را نثار من می کرد
دلم برای کسی تنگ است
که تا شمال ترین شمال با من رفت
و در جنوب ترین جنوب با من بود
کسی که بی من ماند
کسی که با من نیست
کسی که . . .
-
دگر کافی ست.
.
.
.
حمید مصدق

نظرات 1 + ارسال نظر
بانوی ایرانی جمعه 22 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 04:54 ب.ظ http://banooyirani.iranblog.com/

سلام دوست خوبم

استفاده کردم
یه نظر سنجی در مورد پنج متفکر برجسته معاصر ایران برگزار کردم وقت کردی یه سری بزن

1- علی شریعتی
2- ارد بزرگ
3- مهدی بازرگان
4- مصطفی چمران
5- عبدالکریم سروش

ممنونم[گل][قلب][گل]


برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد